Meldingen
Alles wissen

Even voorstellen: Bert uit Veldhoven

2 Berichten
2 Gebruikers
2 Reactions
235 Bekeken
Bert
 Bert
(@bert)
Beheerder Admin
Deelgenomen: 2 jaar geleden
Topic starter  

Beste leden van Whisky Club de Kempen!

Laat ik in deze spinternieuwe rubriek het goede voorbeeld geven 😊 .

Mijn naam is Bert en ik woon in Veldhoven. Ik ben al vele jaren verslingerd aan whisky. Het begon ooit met flesjes Glen Grant en Glen Talloch die ik tijdens motor weekendjes met kameraden opdronk.

Van het één kwam het ander. Ik wilde meer maar vooral betere whisky's proeven. Dat is me in de loop der tijd goed gelukt. Whisky drinken heeft zich bij mij echt ontwikkeld tot whisky passie. Lezen, schrijven, proeven, verzamelen, festivals, distilleerderijen.... het is allemaal geweldig.

De laatste jaren focus ik me op spirit en whisky van Belgische en Nederlandse bodem. Zij verdienen wat mij betreft een vele prominentere plaats tussen het Ierse en Schotse whisky geweld. Je kunt alle distilleerderijen uit de Lage Landen vinden op de whisky distillers pagina. Mijn persoonlijke topper is Bruges. Ook daarover kun je alles vanaf de Home pagina lezen.

Als kers op de taart heb ik recent samen met @arno, @basbaard en @ronald Whisky Club de Kempen opgericht. Wij willen onze passie delen met anderen. We willen nieuwe vriendschappen sluiten. Het is allemaal nog pril maar de ambities zijn groot. Samen naar festivals en distilleerderijen reizen, proeverijen organiseren, club bottelingen en meer. Stuur me gerust een PB (privé bericht) als je wil.

Groetjes en veel plezier gewenst binnen onze mooie Club,

Bert

Ronald en Monique reageerden
BeantwoordenCiteren
(@singlemaltha)
New Member
Deelgenomen: 11 maanden geleden

Net aangemeld en ben even aan het rond struinen op de site. Ziet er goed uit! Jan Maltha

BeantwoordenCiteren